Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Sunday, August 14, 2011

Hari ni kan... Hari ni kan...

Assalamualaikum sayangssss ;)

Hari ini aku engat boleh postpone tidur sampai kul doblas tapi meleset. yela, aku fikir puasa tayah bangun bekfes, selalunya kena bangun awal sebab lebly ma paksa bekfes. lebly ma kejut aku suruh aku tolong dia kemas umah. aku tenyeh tenyeh mata bangun dengan mulut muncong macam itik kuek kuek. 

Hari ini aku pegi pejabat pos. sapa yang baca entry semalam tahu laa kan kenapa aku mesti pergi pejabat pos bukan pejabat agama islam? lebly ma senang hati membebel dekat aku. siap tanya bila nak pegi pos cookies tuh. dah siap raping, nak tunggu bila? sibuk pulak mak aku nie. aku terus pegi pos ofis dan Alhamdulillah cookies tu akan sampai kepada tuan empunya dua tiga hari lagi. aku guna domestik pos je, kalau guna ekspress nanti biskut tu habes kena telan sebelum raya. postage pun murah, below ten.


Hari ini aku pegi klinik. aku bukan pergi medical checkup pun tapi sebab pinggang aku rasa sengal sengal. takut jugak kan sebab aku selalu rasa tak sihat. selsema pulak dah dekat dengan seminggu plus dengan sore throat. tyme cakap dengan muncet tadi pun dia cakap suara aku macam papa Ramli Sarip. sampai hati kan, tacing yu satus doblas saat. hehe. medical checkup aku kena setel sebeleum balik UniMAP. rinsu seyh nak pakai jaket UniMAP macam pic atas uh.

Hari ini aku keluar pergi pasar dengan lebly abah. abah aku beli sayur mengalahkan tauke restoran. segala mak ayah abah aku beli. penuh refrigator. paling tak tahan, bila nampak tu abah cakap nanti kak masak ni eh. bila nampak tu lagi, kak masak ni eh. memang dah agak aku yang kena. balik rumah pulak ma aku ajak pegi bazar Ramadhan dekat stadium. tade yang jauh lagi ke ma nak pegi? aku dah penat, lastly biarkan ma abah dengan adek je yang pergi. sedang kusyuk pelokcium kekasih hati yang tercabut kaki, aku dapat text dari kak da. she told me to complete all tempahan buah tangan untuk majlis perkahwinan after raya. hmmm, tak merasa laa aku cuti sehari je hari ni engatkan dapat cuti seminggu. nasib badan kau laa nini. sesuai tak aku digelar bizi mummy? *okbai

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

3 taikbintang:

miZz_nizZ said...

tu la..rindu nk pkai jaket ni.hehe.msuk bln 9 ni

cik_nini said...

@miZz_nizZ
sama laa kita. btw, dak kos ape eh?

miZz_nizZ said...

bioprocess engineering =)