Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Monday, July 18, 2011

Duyan celup cakelat kau memang da bommmm!

Assalamualaikum lalings ;)

Fuh, penat sungguh keje hari ni. sakit bahu lenguh kaki sengal tulang pening kepala. ekceli, aku ni keje dekat Pusat Inkubator, Pejabat Pertanian Ketereh as baker. kami sedia menerima tempahan kueh raya, muffin, cupcake, pelbagai jenis cake serta pelbagai jenis tart. syok woo keje situ sebab bole main tepung. 

Tadi aku makan duyan celup cakelat. best woo! aku like like like like sangat. mesti korang ta caye kan? nnt korang try laa sendiri. ambik seulas duyan, then celup cakelat cair. biarkan dalam bilik aircond jap. aku pun buat cmtu. nnt korang try eh. cube teka rasa macam mane nnt? haha.


Duyan paling last. kuning, pejal dan tade biji wooo. buah yang ditanam dekat pejabat pertanian ni sume dari golongan yang terpilih saja. sume pokok buah ada. duyan, rambutan, manggis, ciku, guava, tebu, salak sume bagai laa. ta larat aku nak type da. 


Rupa buruk tapi sedap woo. raja segala buah memang kegeraman aku. harap maklum. tertakluk T&S. *okbai.

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

4 taikbintang:

nuruashia ♥ said...

fine.! mkn duyan xbagi ko aku dih.!!!

cik_nini said...

ahaks, tempat i keje ada pokok banyak tapi buahnya sebijik ja. ta sempat kasi u laa eh. sorrry ;(

Shawn Razaleigh said...

tak maniske?????????

cik_nini said...

manis sesangat laa. bole kne diabetes terus potong kaki. haha ;)