Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Sunday, July 17, 2011

Aku sungguh berharga dimata BELIAU ;)

Assalamualaikum ;)

Just short entry untuk hari nie. type lajulaju sebab rushing untuk Stanza Cinta. jum kita layan sesama jap lagi yek. sibuk aje comot suh aku layan sama. yedak? hehe.

Korang penah baca entry aku pasal besties? Aku Bertuah Ada BESTIES Macam Korang. nuru a.k.a melah merupakan besties aku. klau nak tau, blog aku yang shantik nie dia yang tolong edit. blog dia pun cantik jugak. .nuruashia. aku bwu ja unline tapi terkejut bila ada photo yang da edit dekat inbox. bukan satu pic ja tapi ada satu folder. even simple, aku tetap appreciate usaha BELIAU.






Tenkiu kawan. aku sungguh berharga dimata kau. sayang kau. *okbai

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

0 taikbintang: