Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Tuesday, February 22, 2011

Sejauh Mana Persahabatan Antara Blogger by BRO FRAMESTONE =)

moning sume. pepagi hari, nini on9 ntok join segmen neh by Bro Framestone =)


firstly, mari sesama kita berdoa ntok keselamatan Keyrull L Fresco yang kini berada di HKL. btw, nini tawu pasal keyrull neh kat SB semalam dan terbaca entry Keyrull yang di tahan di wad. semoga Keyrull cepat sembuh tw.

berbalik kepada tajuk segmen neh, bro ada bertanya pendapat. sejauh mana persahabatan antara blogger? bagi nini, dunia blogger neh satu dunia kepuasan. dimana tempat ntok nini luahkan perasaan dan dapat share ngan u olws sume. dulu nini ada satu blog laen tapi da dlete. kat situ nini ada ramai kawan yang faham perasaan nini dan sanggup share story dowg ngan nini. memg besh sangat. dari sini nini dapat rasakan bahawa blogger neh sume bukan sekadar create and publish aje. bila someone ada masalah kita bley sharing and bantu satu sama laen. penubuhan group SB juga dapat mengeratkan lagi hubungan antara blogger. kat SB laa kite borakborak tanpa limit. sometimes, bila masok SB aje nini rasa kita sume da macam sibling. air dicingcang ta akan putus tw. hopefully hubungan kita berkekalan hingga akhir. dari ape yang nini nampak, blogger sume akan exited bila ada gath. sume blogger nak ketemu dan hangout sesama sendiri kan? bila da berjumpa lau tertarik ape salahnya kan? end up, mybe kita akan jumpe jodoh dari golongan blogger jugak kan? bley share minat samasama. so sweet kan lau dapat pasangan sesama blogger? teeet!

ada yang postif semestinya ada negatif jugak kan? yang nini ta suke, bila ada stalker! i hate damn much! bukan niat nini nak jadi hater eh. buat ape nak jadi stalker neh? kalau da ta puas hati sangat boleh face to face dan bincang elokelok. tue jalan yang terbaek kan? so, kita kne samasama berfikir demi kebaikan dan pendamaian kita bersama.

notataikidong : beshnya kalau ketemu jodoh dari golongan blogger. heehee. awak, tenkie ajar saya English. saya dah bookmark link blog yang awak kasi. saya akan slalu bace new entry dari blog tuh & improve my English.


click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

8 taikbintang:

SarahZin said...

hehehe..i like ur notes..ahakz

Sunah Sakura said...

ops..sabar ek ngan stalker tu...dia sorang jek, sahabat, ramai...:)

Minggu Persahabatan Ke? :)

Datin NurulSyazwanie said...

@::sarah::
heehee. wanna improve my English!

Datin NurulSyazwanie said...

@Sunah Mohammad
alhamdulillah. stalker wat mse neh bwu sowg. heehee. kte sabar aje awak. =)

grawwrbabe. said...

hani sokong sangat !
memang persahabatan tue kena la disatukan..
barulah makin erat masyarakat negara kita :)

Datin NurulSyazwanie said...

@grawwrbabe.
tenkie hani. jom kita eratkan lagi persahabatan antara blogger eh?

m!3yr4h_LolLy said...

nini, mcm da ade jep yg special nie ??
heee

Datin NurulSyazwanie said...

@m!3yr4h_LolLy
haahaa. ane ada laa mieyrah. nini tngu mieyrah yang carikan. =P