Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Tuesday, May 24, 2011

heh, kau pun keluar ikut perut MAK kau laa weyh.

Assalamualaikum dan selamat pagi.

pagi yang gelap, kini sudah terang, aku adikmu dan engkau abang. laa laa laa laa. oke, sila sambung lagu nie ea? di pagi yang hening nih aku rasa macam panas hati je. da lama tak gaduh nih. terasa jugak nak gaduh dengan orang. sapa nak gaduh, jum kita jumpe kat padang bola sepak. ekceli, aku panas hati bukan sebab gaduh ke apa. aku just terkilan baca article dekat  metro hari nie. Tendang Ibu Suruh Solat.

aku tatau laa nak defined ini budak sebagai ape. aku bukan nak judge orang pun sebab aku tahu, aku puuun bukan bagus sangat. nak kata budak nih kurang ajar ke? kalau nak cakap kurang ajar, tade laa mak dia suruh solat kan? mak dia dah ajar tue. nak kata budak nih kurang didikan agama? mustahil laa kan sebab mak dia suruh dia mengaji quran. kalau mak dia tak pandai ajar anak, mesti mak dia da kasi duit banyak-banyak then suruh anak dia pegi cucuk  bintang ke, atau beli alkohol banyak-banyak letak rumah kan?

adoi. dah laa kua dari perut mak, boleh pulak pegi sepak terajang mak. lupe asal usul betul laa. kawan-kawan, jadilah anak yang soleh dan solehah yaw. sejuk aje hati mak ngan ayah kte nnt. akhir kata, hargailah ibubapa anda sementara MEREKA masih hidup!

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)
click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

2 taikbintang:

Nuruashia said...

peewwiiiittt :) sme2 laaa kite jd ank solehah yeeee

Datin NurulSyazwanie said...

@nuruashia ♥
yolah. anak mithali mudah-mudahan. :)