Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Monday, January 30, 2012

Jerawat itu ada Feminine ada Masculine.

Salam sayangssss,

Morning sume. semalam aku baru dapat tahu 21 Febuary aku akan stat kuliah balik. so, sisa cuty aku hanya tinggal 21hary je lagi. tyme bersuka ria hampir dismis. aku kena balik Perlis. huaaaaaa, tamo tamo!

Haaa, aku nak type laju laju sebab rushing nak pegi keje dah. teheeeee. korang pernah ta tumbuh jerawat kat muka? mesty laa pernah kan? sapa yang ta pernah tumbuh jerawat tu aku rasa dia ta normal. cacat! haaa, suke aty aku je kan. jerawat penyeri muka tau.


Nah, amek kau penyeri muka Senah!

Macik macik aku asyik tegur ja jerawat aku ni. ekceli, jerawat ni da lama tumbuh tapi bila nak kecik pun aku tatau. aku stat final jerawat ni tumbuh seiring. *DIA gnti nama jerawat. dia ada banyak nama tau. ada panggil jerawat final memandangkan tumbuh masa aku final. macik aku panggil jerawat jate or jantan sebab gedabak naek macam jerawat laki. masculine katanya, kalau yang kecik kecik tu feminine. ada panggil jerawat buta sebab dia ta bernanah. paling aku taley blah ada yang panggil taik lalat azean irdawaty. nonsense je mak Kiah ni kan. cheq tampak sat ag baghu taaaw.

Dah macam macam ubat aku letak. Nexodame tu ma aku cakap memang ubat jerawat tapi dah berapa kali aku letak pun stay ta mati dia ni. nak aku amek pisau tikam tikam dulu ke baru nak mati hah? semalam abah aku cakap esok dia nak bawak aku pegi jumpa doktor sebab  nak check jerawat ni. hahahaha. pandai abah buat lawak tapi nampak macam seyes. dasyat jugak abah aku ni. jerawat je pun bah. ta gangu idup kak pun. tayah laa g klinik ye? nyusahkan doktor je. moral disitu, sayang jugak abah aku dekat aku kan? babai.

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

2 taikbintang:

nuruashia ♥ said...

hhahah..terbaikkk ahh..falsafah dr mno kata jerawat ado maskulin ke dop ni cik senah oiii?? hahahha..
malu kokram :P

nini said...

muehehe. cik ngoh aku punye falsafah :)