Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Sunday, January 29, 2012

Bicara Hati.

Salam sayangsssss,

Moning korang. mood bangun pagi tadi tenguk lappy tak shutdown pun semalam. lepas tenguk AJL terus tido. terbaek kau nini! mood online membuak-buak. yeay, dapat update blog.

Semalam aku excited sangat bangun pagi sebab nak pegi keje. cuty sem hampir sebulan tapi sekupang dah lepas. tinggal lagi tiga kupang cuty aku. dalam masa tiga kupang dopuluh saat sejuta minit ni aku keje dengan cuzz aku. keje sekadar hilangkan bosan. haaa, jangan pikior benda ngharut udoh la yer. keje HALAL!

Haaa, cuaca dekat sini tyap tyap hari mendung. semalam aku ta dapat laa pegi keje kerana ada sedikit konflikasi yang berlaku. duk uma selerakkan rak buku then terjumpa novel. Bicara Hati dan Tiada Lagi Mimpi. aku pun lupe bila aku ada novel ni sume hah? bila aku selak novel tu, terjatuh sekeping paper kecik kaler merah. striking! dekat paper tu tertera 'Kenangan Tuisyen KAMI. Semoga diberkati & dirahmati Allah s.w.t. love ana & diela'. seharian aku melayan Bicara Hati. feeling beb. 


Sesungguhnya cinta selepas kahwin itu cukup indah. cinta hadir tanpa diundang. sungguh indah bila orang yang kita cintai mencintai kita kembali ...... dan lagi indah pabila ada restu dari Ilahi. dua jiwa satu hati menjadi satu ...... dan berjanji akan sehidup semati selagi diizinkan Nya. 

p/s: selagi kami tidak ada ikatan yang sah aku tak ada hak untuk mengawal hidup dia, dia boleh berkawan dengan siapa dia suka apa yang penting terapkan 4 perkara. Kesetiaan, Kejujuran, Kepercayaan & Keikhlasan selebihnya berdoa, tawakkal agar dia menjadi imam hidupku. Cik Sab.

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

1 taikbintang: