Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Saturday, June 25, 2011

Saturday Shopping :)

Assalamualaikum. 

Ello sume. hari nie nini talak keleja. mau updated blog boley enggak? haha. korang sume da buat preparation untuk raya belum? kueh raya. baju raya. kasut raya. shawl raya. langsir raya. kereta raya. hah, banyak duet kau sume nak raya kan? 

semalam hari Sabtu, hari ini Ahad, esok pulak Isnin. semalam nini kua pegi outing bersama sorang ibu tunggal. itu ibu tunggal ah manyak tingtong wooo. gulak sana gulak sini kasi sume olang tengok maa. malu. malu. kenapa outing bukan dating? semalam, ramai gilak budak sekola kua outing. pakai baju sekola bwak DSLR tuh. hebat. hebat.


ini ibu tunggal manyak gatai woo. mau ngorat itu pakcik yang talak hensem. haha. comot aku ag hensem. *sila jangan kembang andai kamu terbaca. nini nak shoping tapi duet ta cukup. ada sesapa nak tolong bank in duet ta? sapa yang nak kasi duet raya tue kasi laa sekarang, bole aku beli kasut nnt. teheee. menghabiskan masa bersama from twelve and half till four.


ekceli, kami window shopping aje. usha sana usha sini tapi tade yang menarik jantung. ibu tunggal ada terbeli jaket yang ala ala kulit tapi tipu je kulit. haha. terbeli katanya. nini pun tatau ape maksud terbeli disitu. btw, kami sama tingtong serta sejantung sehempedu. saturday enjoy. love u babe. fwenship foever. :)

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

5 taikbintang:

Cik Ila said...

pewittt..hye nini..hehe ;p

cik_nini said...

haha. hye cik ila. :)

nak ngorat nini laa tue.

nuruashia ♥ said...

kuaqqqq ajaqqqqq kata aku ibu tunggal hahahahhaha...:)

Aufahuda said...

uit, bile mau date ngan i?

eh, paka spek loning?

Aufahuda said...

uit, bile mau date ngan i?

eh, paka spek loning?