Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Thursday, June 30, 2011

Carta Hati di Muka Buku

Assalamualaikum. ta jawab dosa, kalau jawab Sayaaang. 

Ekau bagai iodine. mengubat hati yang luka. kita hnya berkenalan dalam laman muka buku. kau hantar petanda suruh aku terima kamu.

Mula mula kau just send :) je dekat chatbox aku. tenet slow, chat aku taley display ape yang kau send. aku engat kau say HYE. terus je aku say aii balik. aku ta bape nak layan sangat sebab ta bape kenal kau. tapi sonok chat dengan kau sebab kau layan aku tingtong. kepala masuk air. tetiba kau offline. geram weyh! kemaen ngah sonok ag pastu terputus hubungan. kau mintak aku pnye email skype. aku ta skype ngn kau terus sebab gne netbook adik. next day kte skyping tapi kejap aje kan. tenet kau buat hal lagi. at last, kau kasi aku number phone kau dekat inbox aku. tanjat gegurl tau. hati gementar tapi bahagia. aku jual mahal cakap tade kedit nak miskol. haha. kau tau no aku, kau terus miskol. aku hangin bila dapat tau kau hacker aku tp kau selamba badak je chat cakap tingtong dengan aku. aku layankan je sebab aku bosan. 

Banyak persoalan berada diminda, bnyak tanda tanya dan juga kata kerja, otak kata jangan hati pula kata yaa. aku konfius. kau terkini duduk di carta hati.


jangan engkau jangan pergi, jangan tinggal ku sendiri, jangan tinggalkan carta hati. kau janjikan bahagia, ku janji kau ta terluka. teruslah berada di carta hati kita. aku ta kuat lagi untuk tempuh kembali kisah hitam dua tahun yang lalu. 

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

1 taikbintang:

Nuruashia said...

OMG..abg MAULANA laa awakakakakkakakak....suke letewww :P