Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Tuesday, January 25, 2011

L O V E ?

selamat pagi.


aii dears. new post from ofis for dis moning. fullstop!
heeh.
no more story tp nak gak updated blog. gatal !
oke, cekedaut !

erm, wanna tell u olws bout my opinion.
hati manusia mudah berubah, mudah menyakiti & mudah disakiti.
kesetiaanku dibalas racun. kesedaran menggigitku.

at 1st aku neh kawan kw.
then, menjadi teman rapat & teman sehati?
owh, NO ! ! !
aku anggap kw sebagai kawan yg sekadar mendengar masalah aku.
tika aku menangis, kw lah pendamping aku.
lama kelamaan aku dah syg kw.
tp
aku cuma syg kw sebagai kwn. not more than dat.
it's really talk from my soul.

tibatiba, kw gtau aku yang kw pon da mula syg aku
aku slalu di hati kw.
owh, aku tahu. ini sekadar katakata bukan?
aku xpercaya & aku anggap kw sbg kawan aku shj.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

lelaki, tolong lah jgn bermain dgn katakata. katakata akan memikat hati yang lembut & mungkin jua akan dihancur remuk kan.
NO MORE SCANDAL !
jgn lah kw kecewakan hati wanita lagi.

notataikidong : even i'm not wit u, i'm still epy wit my fwen. 
wish u happily !


click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

0 taikbintang: