Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Friday, September 14, 2012

ohmaighhh, kawen?

Assalamualaikum sygssssss ;)

Ekceli, ni cerita dua mingu lepas. kawan sekolah rendah nini dah kawen. then, ramai jugak sedara nini yang kenal dia sebab ayah dia kawan ayah nini. so, mula laa macik pacik atok opah dok tanya sal kawen dekat nini. 

ada gewe (pakwe) da ke?
bila turn ko?
bila lagi majlisnya?
tanak kawen lagi ke?

Ohmaighhh. seminggu sebelum attend majlis kawen membe nini tu, memg soalan sama je nini kna jawab. macik pacik atok opah sekalian, ambo bukan tanak kawen tapi belum masanya lagi. belum sampai jodohnya. ambo ada  impian sendiri tapi kalau jodoh datang awal kita langsungkan jela majlisnya. ni kan nak kawen, calon pun belum ada lagi. hikhikhik


Majlisnya berlangsung di Crystal Lodge, Kota Bharu. tahniah buat Shakila dan Shamsuddin. semoga dimurahkan rezeki dan bahagia hingga akhir hayat.


Semoga Allah temukan aku dengan jodoh yang benar lagi beriman. sanggup menerima kekurangan diri ini dan keluargaku. semoga perhubungan kami direstui dan diredhai Allah. insyaALLAH. amin. bai~

TENKIE SUDI KLIK HEARTBEAT NINI =)

click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

3 taikbintang:

nuruashia said...

ahhahah...bile nk nikoh ni?? :P

nini said...
This comment has been removed by the author.
nini said...

@nuruashia
aku tunggu turn mu dlu ;PPPP