Ms.Evangeline

My photo
Bachelor of Electrical System Engineering in UniMAP. gonna be an Engineer. amin :)

Thursday, December 23, 2010

who's my muffin at town? =D

salam sume..



sblom tdoe nini maw story-story cket. lbey kurang cam bedtyme story la. kisah snow white ke cindarella ke prince frog ke dan ntah sgala bagai tue sume laa. heehee. u olws tau x gila bayang? nini ase nini da termasuk lam golongan gila bayang nih. opps! bukan meroyan oke? bek sket kw! heehee

alkisah mr.photographer digilai nini! nah amek kaw. wat kw terkejut kan? muahaahaa..

malam semalam adk abah aku kawen. dingdong! bkn aku tau! then, majlis akad nikah dilakukan di masjid mukim perol kat kmpung abah aku laa kan? aku pon gatai laa jgk nak ikot pegi masjid sbb my aunt tue kedua bongsu dah. aku nih cucu sulung. so, xmerasa cngat laa nak tngok aunt and uncle akad nikah kan sbb adk bradik abah aku xramai. sbnarnya, nie kluarga belah abah aku tapi berlainan mak. kw faham? lau xfaham abaikan aje ek?

aku, mr.z, mrs.z & adeq sampai lewat kat masjid tue cz mr.z suh smayang isyak dlu. ble da smpai mula laa cri kaum keluarga belah perempuan. mak aih, biar btol! xd sowg pon kat cnie? cume ada 5 owg makcik aje yang ada ketika majlis akad nikah berlangsung. tue pon belah laki. s0, aku ngn my mom jew laa wakil dr belah pmpuan. alhamdulillah, dgn skali lafaz maka bersatu laa hubungan mereka. mse majlis tadi aku ada tngk 1 guy nih. mak aih, ensem gak mr.photographer nih. then, mula laa aku curik-curik pandang tngk dy. dgn nikon dslr kat tangan. fuuuuuh... penuh gaya & keunggulan. cair kw!!!

ble da abes acara kat masjid, rombongan belah laki djemput ke umah atok aku. ble sampai kat uma, aku tngk aunt aku xd pon. upenye dy ada kat masjid td tapi dok sbelah laen. heehee. then, kmi shoot sne cnie laa jgk kan. kenangan! yang aku xley blah, mr.photographer tue sporting gle. lawak memanjang. memg smpai ke telinga aku senyum. heehee. aku suke dy! means gaya dy yang santai. dgn kemeja putih da wat aku cukup meleleh. perut aku pon da lapar. aku, mr.photographer & mr.blur aje yang tinggal blom mam. so, my aunt suh laa kte owg mam sme ngan 1 hidangan. mak aih, cne aku nak mam nie? segan kot! then, masa mam aku snyap aje. senyum-senyum cket aje. heehee. tiba-tiba dy panggil aku. dupdapdupdap! awak, tlong amekkan air bley? wow, dy tgur aku! then, sempat laa aku borak cket sal shoot td. mr.photographer ada bg suggestion cket ntok dslr dy. kmi juz sharing idea. but he really good photograher u noe? i looike!

reception....majlis td stat 1p.m. then, aku nmpak mr.photographer dtg ke arah aku. dy berdiri depan aku. semalam awak ckap awak suke canon. nah amek nih & shoot aje pic yang awak suke. nnt kte compare pic nikon atau canon yang lawa. jge elok-elok tau. nnt bagi saiful blik dslr tue. bederau darah aku nyah. aku jz ckp oke! now, aku da tau laa name dy saiful. heehee. i'm really happy. i like u babe! tp syg aku xd contact number or any. =(

hopefully aku dpt jmpe dy ag. even lam mimpi skali pon. aku nak kawen ngn photographer!

his not mr.photographer!

awak, sye nak tdoe awal malm nih. nak mimpikan awak.
muahahaha. gedix kaw nini!



click LIKE button + comment MsEvangeline oke? =.=

0 taikbintang: